wtorek, 1 września 2020

Dwór Elizy- Piękny hotel na Dolnym Śląsku.

 Jeśli szukasz miejsca na ziemi, w którym będziesz mógł się wyciszyć, połączyć z naturą i zapomnieć o problemach, troskach dnia codziennego to przyjedź do Długopola- Zdroju, rezerwując pobyt w hotelu Dwór Elizy. 



Zacząłem od podsumowania moich odczuć z pobytu w tym niepowtarzalnym obiekcie. 

Mój pociąg wyjeżdżając z ciemnego, długiego tunelu zatrzymał się na stacji Długopole- Zdrój. Widok przypominał lata dzieciństwa, jakbym przeniósł się w te beztroskie czasy. Mały czerwony budynek, droga asfaltowa i praktycznie nikogo, tylko ja i moja radość, że już jestem w tym wyczekiwanym miejscu.



Kilkaset metrów przez las, przyroda, szum rzeki niósł mnie do Dworu Elizy. Miałem tu spędzić 5 dni, to takie zamknięcie moich wakacyjnych, letnich podróży po Polsce. 

Długopole- Zdrój to mała uzdrowiskowa miejscowość z Pijalnią Wód Mineralnych, pięknym parkiem, sklepem w stylu PRL-u ( perełka jak dla mnie). Miejscowość mała, ale jakże urodziwa- taki mój koniec świata, gdzie czas chce się zatrzymać, a nowości wbijają się pazurem, tworząc luksus, poprzez obiekt hotelowy- Dwór Elizy. 



To jedyny hotel w tym miejscu. Luksusowy, majestatyczny wyrastający z przyrody z historią- gdzie rzeka Nysa otula jego teren. 


Apartament na drugim piętrze z dwoma balkonami, wieczorem pozwalał na upajanie się szumem rzeki, pięknym widokiem księżyca, czy bliskością drzew. 


Dwór Elizy miał dla mnie wiele niespodzianek, atrakcji..

Duży basen pozwalał na chwilę relaksu, odprężenia i spalenie nadwyżek kalorycznych.




Hotelowe Spa. 

Dopełnieniem przyjemnego pobytu były masaże- poczułem się jak w niebie. 


 



Restauracja w hotelu to dopiero wykwintne smaki i profesjonalna obsługa- jak dla mnie najwyższy poziom. 






Mój najpyszniejszy deserek- czekoladowe brownie. 



Taras, na którym popołudniami lubiłem napić się kawy.



Po tych wszystkich pysznościach mogłem skorzystać z siłowni. 




W hotelu zająłem piękny apartament, w którym miałam wymarzoną wannę.


Apartament składał się z salonu, w którym wygodnie oglądałem tv. pisałem na blogu, przeglądałem strony. Wieczorem szedłem do zacisznej sypialni.





Bezpieczeństwo w czasie pandemii!

Wszyscy ludzie przebywający w hotelu, musieli nosić maseczki, co dla mnie było dobrym pomysłem. Dozowniki z płynem antywirusowym znajdowały się w wielu miejscach. 

Co do obiektu:

Hotel czysty, zadbany. Wnętrza w klasycznym, eleganckim stylu. Obsługa hotelowa w pełni profesjonalna, miła, bardzo szybka i pomocna! 

Podsumowując te kilka dni pobytu w hotelu- Dwór Elizy.

 WRÓCĘ TU NA PEWNO!

Hotel-  https://dwor-elizy.pl 

Facebook- https://www.facebook.com/dwor.elizy

15 komentarzy:

  1. Gdzie to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj- Dolny Śląsk, blisko Wałbrzycha, Kłodzko, Bystrzyca Kłodzka i masz Długopole- Zdrój. To z mojej perspektywy dojazdu. Najprościej posłużyć się mapą Google. Warto tu wstąpić, jest inaczej niż wszędzie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe miejsce, w które warto sie wybrac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie. Bardzo... Zaledwie kilka dni temu, byłem tam i mam świetne wspomnienia- takie na te nadchodzące, długie zimowe wieczory. Zawszę mogę zajrzeć do swojego bloga, przeglądając zapisane obrazy- fajnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Byłam tam kiedyś, oglądając twoje zdjęcia wróciły wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Bardzo mi miło, że mój wpis/zdjęcia, przywołały dawne obrazy- na pewno przyjemne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Cześć super fotki, widać że fajny hotel. Mam pytanie, jest w pobliżu coś do zwiedzania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Piotr. Bardzo dobry hotel. Spójrz na ich stronę, czy Facebooka (linki są na końcu tekstu), znajdziesz tam wszystko, czego szukasz. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Po takiej recenzji zapragnąłem odwiedzić to miejsce. Z pewnością pozostanie w pamięci na najbliższy urlop :) Eleganckie fotografie, czytelnie skomponowane myśli – bardzo ciekawy blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się powinno opisywać przeżycia, prawdziwy pamiętnik, który czyta się z lekkością. Superowe fotki, nic tylko pozazdrościć wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli na tym blogu będzie się pojawiać więcej wpisów jak powyższy, na pewno będę stałym bywalcem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że hotel z klasą, mam nadzieję, że pobyt był udany :) Możliwe, że sam się skuszę na wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hotel wygląda bardzo dobrze, równie wizualnie, jak i pod kątem oferty. Możliwe, że sam zdecyduje się na pobyt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozycjonowanie Warszawa koncentruje się na zwiększeniu widoczności firm działających na terenie stolicy w wynikach wyszukiwania. Specyfika dużego miasta wymaga zastosowania dedykowanych strategii lokalnego SEO, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji. Efektywne pozycjonowanie w Warszawie obejmuje nie tylko optymalizację treści i techniczną stron, ale również lokalne działania marketingowe i budowanie silnej obecności w lokalnych wyszukiwaniach, co jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym środowisku miejskim.

    OdpowiedzUsuń