sobota, 29 lipca 2023

Władysławowo- Domki Nord Breeze to świetne miejsce na wypoczynek nad morzem.

 W tym roku swoją wakacyjną przygodę zacząłem nad morzem. Potem były góry, miejsca przeze mnie znane i lubiane. Jako że pochodzę z Dolnego Śląska, bardzo lubię wracać na wybrzeże. 

Poszukiwałem miejsca przyjaznego, ciepłego, a przede wszystkim przestronnego! Obrałem kierunek- Władysławowo! To takie moje miejsce sprzed lat gdzie zdobyłem wicemistrzostwo polski w Armwrestlingu i chyba dlatego chciałem tam być- ponownie. 


Po kilkugodzinnej jeździe dotarłem do miasteczka, w którym miałem spędzić kilka cudownych dni i tak też, się stało- było naprawdę rewelacyjnie! Oczywiście zaraz po wejściu musiałem napić się kawy- uwielbiam ten napój, dodaje energii i smakuje wybornie! 



Przed kawką  zrobiłem jednak szybki ogląd pomieszczeń. Na parterze znajdował się duży salon połączony z aneksem kuchennym i łazienka.









Z salonu można było wyjść na taras, na którym mogłem grillować, odpocząć, pohustać się również w koszu bujanym! 




Na piętrze były dwie sypialnie. Jedna z łożem małżeńskim, druga z dwoma pojedyńczymi łóżkami. 



Domki Nord Breeze to nie tylko nowoczesne wnętrza i wyposażenie, ale również teren- gdzie można było pograć w piłkę, babingtona, kosza i siatkówkę.

Świetnym pomysłem właściciela są dostępne dla każdego rowery. 

Wybierałem się często na długie przejażdżki po Władysławowie, gdzie dróg, ścieżek, pięknego terenu do jazdy było multum! Uwielbiałem trasę, która prowadziła do Zatoki Puckiej. Jadąc polami, spoglądały na mnie wielkie majestatyczne wiatraki, a przejeżdżający pociąg w oddali tworzył niepowtarzalny klimat!



Codziennie chodziłem nad morze, oglądałem piękny port i podziwiałem to urocze miasteczko!



Dużo frajdy sprawił mi Lunapark, musiałem skorzystać- to była przednia zabawa!


Wrzucam krótkie nagranie, całościowy ogląd domku w postaci filmiku!


 Podsumowując mój pobyt we Władysławowie, w domkach Nord Breeze

Powiem szczerze, że chwilami czułem się jak u siebie w domu!

Jeśli będę miał, tylko okazję- wrócę tam na pewno.

 Chcę  pozdrowić Panią Jadzię, osobę, która dba o domki i przez swoją obecność, zaangażowanie w pracy, potrafiła uśmiechem i pomocą- umilić pobyt w Nord Breeze. 

Strona Nord Breeze https://www.nordbreeze.pl

Facebook https://www.facebook.com/nordbreeze.wladyslawowo

Instagram https://www.instagram.com/nord.breeze/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz