sobota, 4 marca 2017

Alternatywna stylizacja na ważne imprezy dla mężczyzn.

Moda męska- stylizacja na ważną imprezę to nie tylko garnitur!


Często Panowie zastanawiają się w co się ubrać, jak "wyskakuje" nam jakaś rodzinna impreza lub musimy wyjść na spotkanie biznesowe. Prawie każdy mężczyzna ma w szafie garnitur, bo taka była konieczność. Często bywa tak, że niestety garnitur ( nasz garnitur ) już dawno stracił ,,ważność"- jest już niemodny, czy może za mały. Zresztą, nie każdy lubi nosić takie wdzianko. Tydzień przed ważną uroczystością zaczynamy panikować i szukać garnituru na szybko. To jest najgorsze rozwiązanie, ponieważ kupujemy albo tani, za duży, mały a poza tym - przecież tak na prawdę nie lubimy takich stylizacji/wymuszonych stylizacji. 
Jest wyjście!


Jeansy- to spodnie, które każdy mężczyzna posiada. Koniecznie muszą być wąskie w nogawkach, bowiem takie są trendy. Marynarka - to tak ważna część garderoby, świetnie się sprawdzi z jeansami. Pamiętajmy o dobrze dobranej kolorystyce spodnie+marynarka. Kolejna sprawa to obuwie, polecam monki, brogsy. Poprzez taki rodzaj obuwia w naszej stylizacji  nie zabraknie elegancji, a to tak ważne na większych imprezach.


Równie ważną częścią całego looku są dodatki. Dorzucamy, poszetkę, krawat, biżuterię, czy ulubiony zegarek.
Jesteś już gotowy! 
Pamiętaj jednak, że jeśli jesteś Panem młodym, czy świadkiem na ślubie - przełam się i włóż na siebie garnitur!




Co jest najważniejsze.
To My kreujemy modę i nie musimy chodzić tak jak wszyscy. Nie ma żadnego kodeksu jak masz wyglądać na ślubie, chrzcie, komunii czy ważnej imprezie. Masz dobrze się czuć.
Marynarka https://modini.pl/
Spodnie https://www.denley.pl/
Biżuteria http://www.aztorin.com/
Buty https://kulig.pl/
Zegarek http://www.balticus-watches.com/

8 komentarzy:

  1. Wiadomo,że garnitur jest jedną z obowiązkowych pozycji w męskiej garderobie,ale podoba mi się ujety w sposób oryginalny Twój look.Czyli nie koniecznie, ale z klasą .Wspaniale opisujesz co można,kiedy i do czego.Wcale nic na siłę w sposób wymuszony bo tak wypada .Zmiany wprowadzasz sukcesywnie to wielka zaleta i wpływają świetnie na Twój wizerunek. Spostrzegam pozytyw.Zdjęcia zachwycają .Podobają mi się słowa Twoje "NIe ma żadnego kodeksu " - jak kto ma wyglądać .. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tera. Zawsze odnosisz się do moich słów, ale bardzo dużo w Twoich literach jest dla mnie. Czasem jest tak, jeśli jest się w jakimś działaniu, pewne szczegóły ( ważne ) mi uciekają. Ty mi je pokazujesz, to bardzo miłe. Co do kodeksu..... zawsze denerwowały mnie niby reguły, dlatego na to naciskam. Dziękuję za wpis. Miłego weekendu Tera.

      Usuń
    2. Fajne jest Twoje odniesienie do moich słów. dziękuję .Miłego i spokojnego weekendu ..

      Usuń
  2. Garnitur jest ważny w garderobie mężczyzny. Chociaż ten look bardziej do mnie przemawia jest elegancki a zarazem luźny. Mężczyzna tak ubrany nie będzie czuł się skrępowany i sztucznie. Wygoda jest ważna i jak się czujemy w danej stylizacji. Dla mnie mężczyzna mógłby cały czas tak chodzić ubrany. Zdjęcia, które przedstawiają Twoje stylizacje są wyraziste i niejednolite. mają wyraz i urok. pozdrawiam cieplutko i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mari tak jak piszesz. Garnitur to bardzo ważna część męskiej garderoby, ma swój urok. Jeśli ktoś lubi i czuje się dobrze to polecam. Są jednak wyjątki, czyli ja. Dałem tu propozycję wyjścia z sytuacji, w której znajdujemy się, my Panowie, kila razy w roku. Właśnie - najważniejszym wyznacznikiem dobrego, naszego loku jest wygoda. Dziękuję za poświęcenie chwili na mój tekst. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Marynarka leży fantastycznie! Strój na wiele okazji, praktyczny i męski :) takie lubimy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń