wtorek, 11 sierpnia 2020

Modna markowa odzież od Visciola Fashion

Moda- tworzenie stylizacji to moja pasja. Ogromny wybór odzieży w sklepach, czasami stwarza problem z wielości rodzi się kłopot, co i gdzie kupić?


Jestem blogerem modowym od 6 lat, nauczyłem się wyszukiwać dobrą, potrzebną mi odzież. Taką, w której będę dobrze wyglądał i będzie na czasie! W swojej karierze przeglądnąłem setki sklepów, kupiłem wiele ciuchów. Jakość stawiam na pierwszym miejscu, ale równie ważna jest cena. 
W dzisiejszych czasach mamy dużo wyprzedaży, przecen i dobrze, bo mamy wybór. 
Znane marki, które są na rynku od lat, zapewniają nam oryginalność w połączeniu z solidnością wykonania. Stworzymy przez to modny i jak ważny, wygodny styl!


Mając możliwość wyjazdu do Warszawy na kilka dni, potrzebowałem paru nowych rzeczy. Sklep Visciola Fashion jest mi znany od dawna, to taki mój pewniak. Odzież od nich już sprawdziłem, więc bez wahania przejrzałem ich ofertę. Przeceny lubię najbardziej, a w tej kwestii firma staje na wysokości zadania.

Wybrałem dwa t- shirty 
Ice Play i Mexx 

Na cieplejsze dni w połączeniu z butami sportowymi- to świetne wygodne rozwiązanie. 

 
Longsleeve Pepe Jeans 

Polskie lato bywa kapryśne, więc coś z długim rękawem było mi bardzo potrzebne.


Sweter i bluza Pepe Jeans

To na wieczorne spacery w stolicy, czy na kilka chwil spędzonych na balkonie w hotelu. 



Najważniejszą rzeczą były, wygodne buty. Zwiedzanie stolicy, kilkukilometrowe spacery, musiały być przyjemnością. 
Wybrałem obuwie marki Trussardi.
Modne z grubą podeszwą- to był strzał w dziesiątkę. Pasowały mi do wielu stylizacji, co było dla mnie bardzo ważne.



Odzież spełniła moje oczekiwania, jestem ogromnie zadowolony z mojego, pewnego wyboru.
Jeśli szukacie jakości w przystępnej cenie, to zajrzyjcie do nich https://www.visciolafashion.com polecam!

4 komentarze:

  1. Fajne stylizacje. Lubię taki luźny styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie białej koszuli ze sportowymi butami. Jednak ten żółty sweter i spodnie w kratę, WYGRAŁY!!!

    OdpowiedzUsuń