wtorek, 4 sierpnia 2020

Nowoczesne hotele w Warszawie. Arche Hotel Geologiczna - Arche Hotel Poloneza

Jeśli szukacie hotelu w stolicy, nowoczesnego, różniącego się od wielu innych, który spełni wasze oczekiwania to polecam dwa obiekty, Arche Hotel Geologiczna i Arche Hotel Poloneza. 




A teraz od początku, skąd pomysł na przyjazd do Warszawy w wakacyjny czas? 
Wyjazd zaplanowałem na przełomie lipca i sierpnia, ponieważ chciałem być w stolicy podczas obchodów Powstania Warszawskiego. Poczuć ten klimat, zjednoczyć się z czasem i miejscem.





Mój dziadek w czasie wojny, był strażakiem i gasił płonącą Warszawę, więc to miasto jest bliskie memu sercu.
Spacerując ulicami, co jakiś czas mijałem przedwojenną kamienicę, która przetrwała te straszne czasy. 
Z okna hotelu Arche Geologiczna widoczny jest mały budynek z datą 1929 rok.

Pierwsze cztery dni w stolicy zameldowany byłem w Arche Hotel Geologiczna.
Industrialny styl, niepowtarzalne wnętrza to z tych powodów, chciałem w nim nocować. 


Nad łóżkiem, na suficie mogłem patrzeć na obrazy namalowane przez osoby niepełnosprawne intelektualnie z Fundacji Leny Grochowskiej. 




Surowe betonowe ściany, połączone z modnymi kolorowymi dodatkami zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Drążek do ćwiczeń dopełnił całości. 
Aneks kuchenny z lodówką, ekspresem do kawy i zlewozmywakiem w pokoju był wygodny. Mogłem przygotować sobie posiłek, dobrą kawę, taka mała namiastka domowej kuchni. 


Widok z szóstego piętra, mojego pokoju na przelatujące co kilka minut samoloty, był dla mnie nowością i miłym dodatkiem.


Muszę wspomnieć, że hotel jest wyjątkowo czysty, pachnący, więc spełni oczekiwania najwybredniejszego gościa.
Ludzie tu pracujący, to przeważnie osoby młode- uśmiechnięte, pomocne, tworzące przyjazny klimat. 




Widoczna na zdjęciu Wydawka to miejsce, w którym jadłem pyszne śniadania. 
W obiekcie znajdowała się również restauracja Ażur. 
Lubiłem tam przychodzić na dobre dania, serwowane przez bardzo miłe panie tam pracujące. 

 



Z Arche Hotel Geologiczna prowadziła prosta droga do samego centrum. Samochodem to kilkanaście minut jazdy, a dla osób lubiących spacery to ponad godzinna przechadzka. Komunikacja miejska znajdowała się zaraz przy hotelu, więc to jedna z opcji dla zwiedzających. 
Pod wieczór, czy po obiedzie można było sobie odpocząć przed obiektem na wygodnych krzesłach, leżakach.


Minęły cztery dni mojego rewelacyjnego pobytu w tym hotelu i ruszyłem w dalszą drogę eksplorować nowe miejsce i nowy hotel.

Obiekt Arche Hotel Poloneza. 

Znajdował się na początku dużego osiedla Grupy Arche.
Mega nowoczesny obiekt z windą inną niż wszystkie, które widziałem w hotelach. Tym razem czwarte piętro- to był mój domek na te kilka chwil. 


Piękny pokój z balkonem, nowoczesnymi meblami, pralką, zmywarką, kuchenką ... to było to! 


Znalazłem się ponownie przy lotnisku. Codzienne zachody słońca, przy lądujących samolotach, to były niezapomniane widoki.



Obiekt Arche Hotel Poloneza mieści się w dzielnicy Ursynów. Jeśli ktoś lubi spokój, ciszę to na pewno tu wypocznie. Proponuję to miejsce na dłuższy pobyt, ponieważ jest wyposażone we wszystko, czyli własne M na kilka tygodni, miesięcy. 


Oczywiście i w tym hotelu, były dzieła wykonane przez osoby niepełnosprawne z Fundacji Leny Grochowskiej.
W hotelowej recepcji można było kupić pamiątki, z których dochód przeznaczony był w całości dla Fundacji.
Moje dwa magnesy- kolejne pamiątki, zdobycze z moich podróży.


Siłownia towarzyszy mi przez całe życie, więc musiałem wyskoczyć, choć na chwilkę do tej w hotelu. Dobrze urządzona z zachowaniem wszystkich norm bezpieczeństwa i tych związanych z koronawirusem.




Śniadanka w hotelu podawane były w restauracji Restobar 3/4 a pod wieczór, przychodziłem tu na wyśmienite dania. Szef kuchni to pełen profesjonalizm- potrawami zachwycał. 

 

Najważniejszą sprawą dla wszystkich podróżujących, gości hotelowych jest bezpieczeństwo w czasie zarazy (koronawirus)
Hotele Arche, zapewniają to w 100 procentach. Na każdym kroku znajdują się dozowniki z płynami dezynfekcyjnymi, obsługa hotelowa nosi przyłbice, maseczki, a recepcję zabezpieczają szyby, plexi. 

Podsumowując mój pobyt w Warszawie.
Stolica przyciąga swoją wielkością, historią, polskością.
Podróżując po Polsce, odwiedzając różne hotele, mogę zapewnić, że Arche Hotele to najwyższy poziom! 


Arche Hotel Geologiczna https://www.archehotelgeologiczna.pl

Arche Hotel Poloneza https://www.archehotelpoloneza.pl

 

4 komentarze:

  1. Jak z parkingiem? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Nie wiem, o który hotel pytasz...W Arche hotel Geologiczna jest kilka miejsc na zaparkowanie samochodu, przed samy wejściem do obiektu. Hotel posiada również parking podziemny. Jeśli chodzi o Arche Hotel Poloneza, to też tu znajdziesz wiele miejsc do zaparkowania auta. Do tego ten obiekt posiada parking podziemny dwupoziomowy. To tak z mojej obserwacji- przed ewentualny wyjazdem proponuję zajrzeć na strony hoteli- linki znajdziesz w moim wpisie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne wnętrza, lubię taki nowoczesny styl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Fakt... Arche hotele prezentują świetny styl. W realu wyglądają naprawdę bardzo fajnie. Brawa dla pomysłodawcy i projektanta. Obiekt to również ludzie(obsługa), w tej kwestii pełen profesjonalizm! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń